Doplňky pro Webareal eshopy
Call Center Online
Call Center Online umožňuje vícekanálovou podporu procesů obsluhy zákazníka prostřednictvím telefonu, e-mailu, SMS, chatu atd.Co přináší integrace Call Center Online se systémem BaseLinker:
- Cyklickou, automatickou synchronizaci objednávek a zákazníků mezi obchodem připojeným k BaseLinker a systémem obsluhy zákazníka Call Center Online.
načítání informací z BaseLinker na Kartu Zákazníka v systému Call Center Online.
- Možnost změnit status objednávky v BaseLinkeru z úrovně Karty Zákazníka Call Center Online.
- Možnost doplnění poznámky k objednávce v BaseLinkeru během kontaktu se zákazníkem z úrovně Karty Zákazníka Call Center Online.
- Telefonická / SMS / e-mailová komunikace s obchodním partnery z objednávek importovaných ze systému BaseLinker.
- Monitorování procesů obsluhy zákazníka.
Toto propojení je součástí doplňku BaseLinker, který obsahuje integraci dalších stovek doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety umístěná na Webareal Marketplace.

BaseLinker
info.cz@baselinker.com
Vyzkoušejte na 14 dní zdarma
Toto propojení je součástí doplňku BaseLinker, který obsahuje integraci dalších doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety.
Název doplňku:
BaseLinker
Doplněk vyžaduje přístup k:
Objednávky, Produkty, Zákazníci
Způsob platby:
Probíhá instalace...
Prosím čekejte
Instalace byla úspěšně dokončena
Instalace nemohla být dokončena. Zkuste to prosím později.