Call Center Online

Call Center Online umožňuje vícekanálovou podporu procesů obsluhy zákazníka prostřednictvím telefonu, e-mailu, SMS, chatu atd.

Co přináší integrace Call Center Online se systémem BaseLinker:
- Cyklickou, automatickou synchronizaci objednávek a zákazníků mezi obchodem připojeným k BaseLinker a systémem obsluhy zákazníka Call Center Online.
načítání informací z BaseLinker na Kartu Zákazníka v systému Call Center Online.
- Možnost změnit status objednávky v BaseLinkeru z úrovně Karty Zákazníka Call Center Online.
- Možnost doplnění poznámky k objednávce v BaseLinkeru během kontaktu se zákazníkem z úrovně Karty Zákazníka Call Center Online.
- Telefonická / SMS / e-mailová komunikace s obchodním partnery z objednávek importovaných ze systému BaseLinker.
- Monitorování procesů obsluhy zákazníka.

Toto propojení je součástí doplňku BaseLinker, který obsahuje integraci dalších stovek doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety umístěná na Webareal Doplňcích.

Tvůrce doplňku:

BaseLinker

info.cz@baselinker.com

Vyzkoušejte na 14 dní zdarma
  • Ceny tarifů doplňku

Ceny jsou uvedeny bez DPH
Zpět

Toto propojení je součástí doplňku BaseLinker, který obsahuje integraci dalších doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety.