Thulium

Jeden panel - mnoho kanálů. Veškerý zákaznický servis (hotline, helpdesk, chat) probíhá na jednom místě – ve vašem prohlížeči. Takto funguje omnichannel. Thulium je call centrum a systém elektronické podpory. Integrace platformy Thulium s BaseLinker zjednodušuje správu zákaznických služeb. Dotazy zákazníků jsou zpracovávány v jednom virtuálním kontaktním centru.

Thulium stahuje základní informace o zákaznících ze systému BaseLinker a umožňuje shromažďování souhrnných objednávek kupujících v reálném čase. Po zadání zákaznické karty Thulium zobrazí informace o zákazníkovi a objednávce. Při telefonickém kontaktu se zákazníkem má zaměstnanec okamžitý přístup k požadovaným údajům, což urychluje proces podpory. Pokud kupující používá různá přihlášení k několika službám, ale používá stejnou e-mailovou adresu, společnost Thulium jej dokáže identifikovat jako úplně stejnou osobu.

Integrace je dostupná ze strany Thulium – spoléhá na synchronizaci zákaznických databází Thulium a BaseLinker. Následná synchronizace nových zákazníků / objednávek bude probíhat automaticky každou půlhodinu.

Toto propojení je součástí doplňku BaseLinker, který obsahuje integraci dalších stovek doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety umístěná na Webareal Doplňcích.

Tvůrce doplňku:

BaseLinker

info.cz@baselinker.com

Vyzkoušejte na 14 dní zdarma
  • Ceny tarifů doplňku

Ceny jsou uvedeny bez DPH
Zpět

Toto propojení je součástí doplňku BaseLinker, který obsahuje integraci dalších doplňků za jednu cenu. Prozkoumejte i další dostupná vylepšení a widgety.