Retino

Retino sjednocuje ponákupní péči na jedno místo a nabízí dvě hlavní služby. Retino Tracking – přehled o zásilkách na trase E-shop → Zákazník a druhou službou je automatizovaná správa vratek a reklamací od A do Z.

Retino Tracking:
→ Sníží počet nevyzvednutých zásilek pomocí automatizace
→ Méně dotazů na podporu díky informativním automatickým e-mailům
→ Upozorní na problémové zásilky dříve, než zákazník, a to díky filtru a analytikám
→ Přesná data nejen o výkonu dopravců optimalizují logistiku
→ Všechny zásilky na jednom místě (napříč dopravci i zeměmi)

Retino Vratky a reklamace
→ Moderní online samoobsluha pro zákazníky
→ Všechny vratky a reklamace na jednom místě
→ Vyřeší zpětnou dopravu včetně té zahraniční
→ Automatizuje komunikaci a vytváří protokoly
→ Refundace na pár kliknutí
→ Zajistí dokonalý pořádek evidencí stavů a hlídáním termínů
→ Dokonalá analytika pro efektivnější správu e-shopu

Na jednom místě získáte vše pro optimalizaci vašich logistických procesů a efektivní správu zpětných procesů.

Tvůrce doplňku:

Retino

support@retino.com

Tento doplněk je zdarma!
Zpět